2nd time FIFA BALLON D'OR

2nd time FIFA BALLON D'OR
Herbalife congratulates Cristiano Ronaldo; 2nd time winner of FIFA BALLON D'OR *fueled by Herbalife!

Bantuan Diperlukan?Tanya Saya Bagaimana!!

Name:
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Turun Berat
Tambah Berat
Tenaga Bersukan
Pendapatan Sampingan/Sepenuh Masa

Put a website form like this on your site.

Monday, September 8, 2014

Memperkenalkan Herbalife24!!!

Herbalife24 merupakan rangkaian nutrisi prestasi komprehensif yang dirumuskan untuk semua – sama ada anda suka berjoging, kerap ke gim atau seorang atlet elit, Herbalife24 mempunyai produk lengkap yang anda perlukan untuk menyediakan diri, berlatih dan pulih semula.
Banyak perkara boleh menjejaskan latihan dan prestasi anda. Berbekalkan Herbalife24, nutrisi membentuk satu aspek dalam persediaan meningkatkan prestasi yang boleh diharapkan - memberikan anda keyakinan untuk mencapai kecemerlangan peribadi.
BAGAIMANA HERBALIFE24 BOLEH TERCETUS?
Semuanya bermula di puncak Jalan Piuma, yang merentasi tulang belakang Gunung Pusat Santa Monica.
Terletak di puncak Malibu, California, Jalan Piuma sepanjang tujuh batu ini berliku-liku dan pendakiannya yang curam menjadikan ia terkenal dalam kalangan komuniti sukan daya tahan California Selatan. Antara beribu-ribu orang dari seluruh dunia yang berlatih menggunakan jalan ini, Pengerusi dan KPE Herbalife, Michael O. Johnson, yang gemar menunggang basikal, secara kebetulan bertemu dengan dua atlet unik selepas menamatkan acara sukan Cabaran Pendakian Piuma 2009.
Salah seorang daripada mereka merupakan ahli biokimia yang menjadi usahawan, seorang lagi pula ialah rakan kongsi pemasarannya. Kerana kecewa dengan produk yang tersedia dalam pasaran nutrisi prestasi, mereka merumuskan minuman untuk sukan daya tahan yang inovatif, yang seterusnya mencetuskan gelombang permintaan daripada atlet tegar sukan daya tahan tempatan.
Sebaik sahaja Michael mencuba minuman ini, ia mencetuskan idea yang membawa kepada usaha membangunkan rangkaian nutrisi prestasi untuk memenuhi keperluan khusus pasukan dan atlet yang ditaja Herbalife, dan memanjangkannya kepada audiens yang lebih luas untuk mencapai matlamat Herbalife untuk menggalakkan gaya hidup yang lebih sihat dan aktif.
Pertemuan tidak dirancang yang menjadi sesuatu yang gah ... penciptaan Herbalife24!
SAINS HERBALIFE 24
Kajian tentang Herbalife24 adalah berdasarkan kajian sains terbukti yang terkini dan dirumuskan oleh pakar saintis Herbalife, sebilangan daripada mereka adalah atlet elit dalam kepakaran bidang masing-masing dan pakar dalam nutrisi. Kami sedar bahawa atlet adalah satu gaya hidup dan kami memahami keperluan seorang atlet sepanjang 24-jam.
Herbalife24 turut berkembang selaras dengan kemajuan sains. Kami amat berkomited untuk menawarkan penyelesaian dinamik dengan sokongan nutrisi 24-jam yang komperhensif untuk para atlet.
Produk Herbalife24 disediakan untuk tujuan nutrisi dan mengandungi pewarna, perasa dan pemanis yang asli dan semula jadi. Setiap produk dalam rangkaian nutrisi prestasi 24-jam ini dihasilkan khasnya untuk atlet profesional dan telah diuji oleh pihak ketiga untuk bahan-bahan larangan.
Luigi Gratton, M.D., M.P.H.
Naib Presiden, Pemasaran Produk Sedunia
Bekas atlet balapan dan padang UCLA*. Bekas pelari pasukan erntas desa UCLA* . Bekas pelatih olahraga.
David Heber, M.D., Ph.D., F.A.C.P., F.A.C.N.

Pengerusi, Institut Nutrisi Herbalife
Pengerusi, Lembaga Penasihat Nutrisi
Pengarah, Pusat Nutrisi InsanUCLA*
Pakat terkemuka d alam sains nutrisi. Termasuk dalam penyenaraian 2000 "The Best Doctors in America".
John Heiss, Ph.D.
 

Pengarah Kanan, Sukan dan Kecergasan, Pemasaran Produk Sedunia, Herbalife
Pelumba Basikal Kategori II Semasa.
Steve Henig, Ph.D.

Ketua Pegawai Saintifik, Herbalife
Lebih daripada 30 tahun dan inovasi sains makanan
Lou Ignarro, Ph.D.

Nobel Laureate dalam Perubatan
Ahli Lembaga Penasihat Nutrisi
Peserta tetap dalam maraton, triatlon dan lumba basikal lasak.
* Gelaran adalah untuk tujuan pengenalan sahaja. Universiti California tidak mengendors produk tertentu atau perkhidmatan atas sebab polisi.
 Yayasan Nobel tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan Herbalife dan tidak membuat ulasan, meluluskan atau mengendors produk Herbalife®





Duta Herbalife 24 Malaysia yang menggunakannya sebagai nutrisi sukan~!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE
PM 01123772476 untuk sebarang persoalan