2nd time FIFA BALLON D'OR

2nd time FIFA BALLON D'OR
Herbalife congratulates Cristiano Ronaldo; 2nd time winner of FIFA BALLON D'OR *fueled by Herbalife!

Bantuan Diperlukan?Tanya Saya Bagaimana!!

Name:
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Turun Berat
Tambah Berat
Tenaga Bersukan
Pendapatan Sampingan/Sepenuh Masa

Put a website form like this on your site.

Tuesday, August 12, 2014

SIHAT JANTUNG BERSAMA HERBALIFE NITEWORKS!


Apa itu penyakit kardiovaskular?

Penyakit jantung ialah istilah luas yang digunakan untuk menerangkan bermacam-macam penyakit yang menjejaskan jantung dan salur darah seseorang. Istilah “penyakit jantung” kerap digunakan bertukar ganti dengan “penyakit kardiovaskular”.
Penyakit kardiovaskular merupakan sebab utama kematian di seluruh dunia dan ia merujuk kepada gangguan salur darah yang membekalkan darah ke jantung dan bahagian-bahagian penting tubuh yang lain seperti otak, buah pinggang, mata, tangan dan kaki.Pengesanan awal risiko-risiko kardiovaskular membantu mengurangkan penderitaan akibat penyakit jantung dan mencegah komplikasi-komplikasinya seperti kegagalan jantung, serangan jantung, angin ahmar, penyakit buah pinggang dan penyakit arteri periferi melalui rawatan awal.
Penyakit kardiovaskular ialah proses yang bermula dengan kerosakan kepada tubuh akibat faktor-faktor gaya hidup seperti merokok, tiadanya kegiatan fizikal dan diet yang tidak sihat.
Kerosakan ini akan berkembang menjadi penyakit berisiko tinggi seperti kegemukkan, tekanan darah tinggi, kencing manis dan paras lipid tinggi. Jika ia terus dibiarkan tanpa ditangani, penyakit-penyakit ini seterusnya akan berkembang menjadi penyakit vaskular yang akan mengakibatkan kerosakan dan kegagalan pelbagai organ dan akhirnya kematian.

Apakah faktor risiko penyakit ini?
Ia bermula daripada GAYA HIDUP YANG TIDAK SIHAT ---> PENYAKIT RISIKO TINGGI & FAKTOR YANG TIDAK BOLEH DIUBAH ---> KEROSAKAN ORGAN HUJUNG
Siapa yang berisiko mendapat penyakit ini?
Pesakit yang menghidap kencing manis, tekanan darah tinggi, mempunyai masalah kegemukkan yang berlebihan dan penyakit buah pinggang berlarutan mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk mendapat penyakit kardiovaskular.

TETAPI, bagi individu yang berisiko tetapi tidak mempunyai simptom penyakit kardiovaskula, adalah dinasihatkan nasihat agar membuat beberapa perubahan kepada gaya hidup bagi meningkatkan kesihatan jantung mereka. Perubahan-perubahan ini termasuklah mengurangkan merokok, makan makanan yang sihat dan kerap bersenam. Jika sesuai, pesakit juga akan diberikan ubat untuk merawat tekanan darah tinggi, paras lipid tinggi dan kencing manis. Individu yang berisiko rendah harus terus mengamalkan gaya hidup yang sihat.

Maka, marilah kita jalani HIDUP GAYA HIDUP SIHAT dgn mengamalkan ciri-ciri di bawah:
Pemakanan sihat
Kekalkan berat badan yang sihat
Selalu libatkan diri dlm kegiatan fizikal
Kurangkan/tidak merokok
Pastikan tahap kolestrol anda terkawal
Pastikan tekanan darah anda terkawal
Pastikan paras gula dalam darahl anda terkawal
Ambil ubat anda secara tetap
Sila jalani pemantauan tetap jika anda mempunyai masalah perubatan kronik...

Persoalannya, bagaimana HEBALIFE NITEWORKS boleh membantu?



Herbalife Niteworks dicipta berdasarkan kajian selama 40 tahun dalam Nitric Oxide (N.O) dan telah dihasilkan oleh Dr.Louis Ignarro (saintis Herbalife & pemenang Nobel Laurrette in Medicine 1998).

Apa itu N.O?
Nitrik Oksida (NO) dilepaskan di dalam endothelium dalam salur darah untuk memberi isyarat agar salur darah berada dalam keadaan rehat dan mudah lentur (elastic) dan meningkatkan aliran darah ke jantung. Ia secara semula jadi yang dihasilkan oleh tubuh manusia, walaupun dalam kuantiti yang kecil, pecahan asid amino.
Manfaat utama dan tugas nitrik oksida..
Mengatur peredaran darah dan menetapkan aktiviti otak, paru-paru, hati, perut dan organ-organ lain.
Membantu tekanan darah, melebarkan pembuluh darah boleh menyebabkan ereksi zakar dan digunakan oleh sistem kekebalan tubuh untuk melawan virus, bakteria dan parasit infections.
Kemampuannya untuk mengurangkan keradangan membantu otot yang terdedah kepada stresses.
HEBALIFE NITEWORKS telah digabungkan bersama dengan L-Arginine dan L-Citrulline utk membantu merangsang pengahasilan Nitrik Oksida.
Kebaikan gabungan L-Arginina dan L-Citrulline
L-arginina adalah asid amino yang membantu badan menghasilkan nirik oksida.
Menambahkan dengan L-arginina, peringkat nirik oksida adalah pada tahap yang optimum, dan jantung tidak kerja keras untuk mengepam darah ke seluruh tubuh, dan kami mendapat manfaat daripada stamina yang lebih baik, tenaga dan prestasi seksual.
L-citrullina memberi manfaat kepada sistem yang memudahkan pengeluaran L-arginina, kerana ia ditukar kepada L-arginina.
L-Citrulline membantu menyelesaikan masalah penyerapan nutrisi oleh badan, peningkatan L-arginina(melalui proses penukaran atau proses sintesis), di mana dan bila diperlukan.

KELEBIHAN HEBALIFE NITEWORKS
Mengandungi sebatian proprietari L-Arginina dan L-Citrulline untuk membantu merangsang tahap penghasilan Nitrik Oksida.
Membantu menjaga agar tona saluran darah, fleksibel dan muda untuk peredaran darah yang lebih baik.
Membantu meningkatkan pengaliran darah, fungsi yang menyokong jantung, otak dan organ2 lain.
Membantu menyokong tahap tekanan darah sihat yang berada dalam jumlah yang normal.


HERBALIFE NITEWORKS ENDORSED BY-->>





Testimoni

By Dina L. Mitchell on December 28, 2008
Flavor Name: Original Flavor (Kosher Parve)Size Name: 10.6oz (300g) Verified Purchase
I first heard about the doctor that developed this product and his winning the nobel peace prize for it's development and I searched the internet for info on him...then I researched the individual elements and then I bought the doctor's book....I am 71 and last winter I was feeling really bad and my doctor couldn't find anything to cause me to be that way except high cholesterol and high blood pressure and I was taking 7 prescriptions for that.....I asked my cardiologist and my primary care doctor if this would interfere with the meds I was currently taking and they both said no...each said that they had prescribed some of the ingredients in the product but not as a formula....so I had blood labs done and five months later I had it done again...my labs had all come into spec except my triglicerides..they got higher and I am now trying to drop that number by not eating so much carbohydrates....my overall cholesterol dropped 68 points...I now use this product regularly and I take one bp med, twice a day and one water pill a day.....but the really wonderful thing is that I feel good again and I can get up and move around and go shopping again.....it's been a great find for me....

I also know the nightworks is great as I have my hubby using it and his blood pressure has went down tremendously!
I use Niteworks for the most amazing sleep ever! I mix it in cold sparkling water. If you drink before going to bed after a big night out, it is fantastic at preventing any hangover. But seriously, i love the taste, and i get amazing energy from using this product regularly.

Beverly gerres
Niteworks along with other herbalife Targeted products has helped me to get off Asthma Meds. Yes during this allegy season Im not taking any Asthma Meds. Im Herbalife for Life.

Niteworks is amazing at reducing the swelling of veins in the lower legs. My husband has been able to come off all of his heart meds, with his doctors approval, after suffering a heart attack.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE
PM 01123772476 untuk sebarang persoalan