2nd time FIFA BALLON D'OR

2nd time FIFA BALLON D'OR
Herbalife congratulates Cristiano Ronaldo; 2nd time winner of FIFA BALLON D'OR *fueled by Herbalife!

Bantuan Diperlukan?Tanya Saya Bagaimana!!

Name:
Email Address:
Phone Number
Address
How can I help you? Turun Berat
Tambah Berat
Tenaga Bersukan
Pendapatan Sampingan/Sepenuh Masa

Put a website form like this on your site.

Wednesday, June 11, 2014

Jom Kurus Sebelum Raya!

Ramadhan is cominggg!
bagi kebanyakan orang, inilah masanya nak diet betul2 atau memang akan turun berat selepas ramadhan. Tapi masuk syawal naik balik!hahahah

Nak tak saya tunjukkan cara turun berat secara selamat dan sihat?
80% nutrisi
20% senaman

jap2 
SENAMAN???!!
hell no!
ha malas lettew

Jangan risau, taknak yg 20% tu, yang pentng 80% tu
hubungi saya untuk analisa badan anda secara eksklusif secara percuma!
Menggunakan scanner khas TANITA yang kalau anda beli sendiri mencecah 800-900 ringgit
tapi para Jurulatih Herbalife macam saya dapat 50% diskaun. jadi jangan risau, kami tak cas untuk analisa khas tu nanti :-) 

Kesihatan je tau, sihir, saka, santau tu kena pakai ilmu lain plak.
Dolu2 saya bolehla..sebab tak amal da hilang ilmu tu :-(

Untuk Info atau Pesanan Boleh Hubungi atau SMS 011 2377 2476
UNTUK PROMOSI PALING-PALING HEBAT , HUBUNGI SAYA TERUS..
JAMINAN 30 HARI PEMULANGAN WANG









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE

MONTHLY SHAH ALAM FIT CHALLENGE
PM 01123772476 untuk sebarang persoalan